Értékes fiatalok

mintel2

12%-kal nőtt a férfi bőrápolás piaca Nagy-Britanniában 2007 óta. A Mintel piackutató cég új felmérésében a 16-24 éves korosztályt vizsgálta, ami nagyon értékes korcsoport a szépségipar számára. Ugyanis, míg az ennél idősebb férfiakra jellemző a márkahűség, és leggyakrabban csak a jól bevált termékeket vásárolják, addig a fiatalok sokkal nyitottabbak az új kozmetikumok iránt és szeretnek több féle terméket is használni.
A 18-24 éves brit férfiak 58%-a használ napi szinten valamilyen arcápolót, míg az 55-64 éves korosztálynak csak 32%-a. Egyre nagyobb trend a minőségi borotválkozó termékek használata is a fiatalok körében. A felmérésből kiderül az is, hogy az utóbbi 10 évben a fiatalok egyre több pénzt költenek szépségápolásra, és egyre fiatalabban kezdik vásárolni ezeket a termékeket.

Forrás: Cosmetic Business
Kép: duron123 – FreeDigitalPhotos.net

Share Button